NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
almanyada cok mu kolay yasamak hocam
TR durumundan tabiki daha kolay.

mesela;

issiz kaldiginda devlet yardim ediyo (kirani vs ödüyor), cocuk basi ayda para veriyo , elektronik esyalar , arabalar vs Trden daha ucuz , hersene zam gelmiyo , benzin Trden daha ucuz ( 1,50-60 arasi Benzin , diesel 1,40 felan) insan haklari cok iyi saysam bitmez.

gerci son 2 senede rumen , polonyali cok doldu almanyada issizlikde arti cogu gelenler cok ucuza calisiyo...