• 04-01-2013, 18:56:52
    #19
    Ben tekel bayi olsaydım toptan alır stoklardım, sonra zamlanınca satardım. Nasıl fikir ama?
  • 04-01-2013, 20:39:14
    #20
    votka ve şaraba devam o zaman abiler
  • 04-01-2013, 20:41:00
    #21
    Az önce 50 lik yeni rakıyı 39 dan aldım migrostan, 36ydı sanırım.
  • 04-01-2013, 20:45:08
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bira keyfimize bari dokanma be adam
  • 04-01-2013, 20:58:16
    #23
    ircseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bira keyfimize bari dokanma be adam
    Hocam güldürdün valla beni Bunlar herkese dokanıyor yapacak birşey yok
  • 05-01-2013, 19:44:47
    #24
    Biranın kaçağıda olmaz diğerlerini temin edebiliriz de