Bira ve Rakıya Zam Geliyor - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bira ve Rakıya Zam Geliyor
23
●
2.116
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bira ve Rakıya Zam Geliyor
1
2
3
04-01-2013, 18:56:52
#19
netadam
Ben tekel bayi olsaydım toptan alır stoklardım, sonra zamlanınca satardım. Nasıl fikir ama?
04-01-2013, 20:39:14
#20
AllyCan
votka ve şaraba devam o zaman abiler
04-01-2013, 20:41:00
#21
duskorc
Az önce 50 lik yeni rakıyı 39 dan aldım migrostan, 36ydı sanırım.
04-01-2013, 20:45:08
#22
ircseo
Üyeliği durduruldu
Bira keyfimize bari dokanma be adam
04-01-2013, 20:58:16
#23
corpixx
ircseo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bira keyfimize bari dokanma be adam
Hocam güldürdün valla beni
Bunlar herkese dokanıyor yapacak birşey yok
05-01-2013, 19:44:47
#24
PesimisTr
Biranın kaçağıda olmaz diğerlerini temin edebiliriz de
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler