• 03-01-2013, 16:42:19
    #1
    Üniversite 1.sınıftayım ve öğrenci belgesi ile evdekileri gönderdim sgk ilk olarak 15 gün sonra gelip kontrol ettirmemizi bu süreçte eve gelip tespit yapacaklarını söylediler.Bize 15 gün boyunca gelen giden olmamış ve ayrıca dün annem gidip sorgulattığında bu borcun hiç bir zaman silinmeyeceğini ve 40 küsüratlı olan aylık pirimin 37 küsür olarak hesaplandığını ve bundan sonra böyle hesaplancağını söylemiş ve borcu devam edeceğini ödemem gerektiğini belirtmiş.Benimle aynı durumdaki arkadaşlarım borcunu sildirirken benim borcumu neden silmiyorlar.Pazartesi yeni öğrenci belgesi ile tekrar başvurcam kabul edilmez ise perşembe adliyeye gideceğim.Sizce ne yapmalıyım...
  • 03-01-2013, 17:00:41
    #2
    okuyorsan mecbur silecekler yalnız orada çalışan memurlar işlerini tam olarak bilmiyorlar sürekli işin peşinde olun sildirirsiniz.
  • 03-01-2013, 17:26:45
    #3
    highflyeer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okuyorsan mecbur silecekler yalnız orada çalışan memurlar işlerini tam olarak bilmiyorlar sürekli işin peşinde olun sildirirsiniz.
    Neye göre 37 lira yaptıklarını çözmüş değilim.Sildirmek için pazartesi son kez şansımı deneyeceğim.
  • 03-01-2013, 20:24:45
    #4
    Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre 37 lira yaptıklarını çözmüş değilim.Sildirmek için pazartesi son kez şansımı deneyeceğim.
    benim bildiğim gelir testi yapıldıktan sonra eğer zengin değilseniz o fiyattan belirleniyor.siz gelir testi de yaptırmamışsınız ilginç.
  • 03-01-2013, 21:58:06
    #5
    highflyeer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bildiğim gelir testi yapıldıktan sonra eğer zengin değilseniz o fiyattan belirleniyor.siz gelir testi de yaptırmamışsınız ilginç.
    Bugün bizim bölgedeki sgk ya gitmişler.Adam üniv. kayıt olduktan sonraki borçlar silindi.Bundan sonra yazmayacak ama ondan önce hesabınıza düşen 350 tl borcu ödemeniz gerekiyor demiş.Ödememek için ne yapabilirim.O ara üniv. hazırlanıyordum.Yaşım 18 i geçtiği için sigortaya gelir testi yaptırdım ve 6-7 aylık bir süreç için borç 350 lira olarak kaldı.Bunu sildiremiyormuşum ne yapabilirim?
  • 03-01-2013, 22:39:37
    #6
    sana 37 biz aylık 110 lira suan 1500 tl kitlediler duruyor sıkıntı yapma seve seve silmezlerse s..ke s..ke silicekler gün gelicek
  • 03-01-2013, 22:42:32
    #7
    Ne b.k yapıyorlar nasıl bir sistem daha kimse çözebilmiş değil, kafalarına göre geçiriyorlar millete şerefsizler.
  • 03-01-2013, 23:12:47
    #8
    borçlu olduğun dönemler için öğrenciysen silmeleri gerekiyor. Belki ilginç gelecek ama sabah erken yada akşam geç saatlerde gitme, o saatlerde memurlar problem çıkarabiliyor yada ilgilenmiyorlar. Ben, 3-4 memurla konuşup anca sildirebilmiştim. Merak etme halledersin ama biraz uğraşman gerekecek.