Üniversite 1.sınıftayım ve öğrenci belgesi ile evdekileri gönderdim sgk ilk olarak 15 gün sonra gelip kontrol ettirmemizi bu süreçte eve gelip tespit yapacaklarını söylediler.Bize 15 gün boyunca gelen giden olmamış ve ayrıca dün annem gidip sorgulattığında bu borcun hiç bir zaman silinmeyeceğini ve 40 küsüratlı olan aylık pirimin 37 küsür olarak hesaplandığını ve bundan sonra böyle hesaplancağını söylemiş ve borcu devam edeceğini ödemem gerektiğini belirtmiş.Benimle aynı durumdaki arkadaşlarım borcunu sildirirken benim borcumu neden silmiyorlar.Pazartesi yeni öğrenci belgesi ile tekrar başvurcam kabul edilmez ise perşembe adliyeye gideceğim.Sizce ne yapmalıyım...