highflyeer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bildiğim gelir testi yapıldıktan sonra eğer zengin değilseniz o fiyattan belirleniyor.siz gelir testi de yaptırmamışsınız ilginç.
Bugün bizim bölgedeki sgk ya gitmişler.Adam üniv. kayıt olduktan sonraki borçlar silindi.Bundan sonra yazmayacak ama ondan önce hesabınıza düşen 350 tl borcu ödemeniz gerekiyor demiş.Ödememek için ne yapabilirim.O ara üniv. hazırlanıyordum.Yaşım 18 i geçtiği için sigortaya gelir testi yaptırdım ve 6-7 aylık bir süreç için borç 350 lira olarak kaldı.Bunu sildiremiyormuşum ne yapabilirim?