borçlu olduğun dönemler için öğrenciysen silmeleri gerekiyor. Belki ilginç gelecek ama sabah erken yada akşam geç saatlerde gitme, o saatlerde memurlar problem çıkarabiliyor yada ilgilenmiyorlar. Ben, 3-4 memurla konuşup anca sildirebilmiştim. Merak etme halledersin ama biraz uğraşman gerekecek.