• 01-01-2013, 13:33:43
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3449228 biletime 2 milyar isabet etmiş, çeyrek bilet 500 bin mi alacağım ?
    Eğer bilet gerçekten sizinse ve çeyrekse 500bin TL alacaksınız
  • 01-01-2013, 13:38:35
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3449228 biletime 2 milyar isabet etmiş, çeyrek bilet 500 bin mi alacağım ?
    bu para sana çıksaydı bugun burda olmazdın
  • 01-01-2013, 13:45:22
    #66
    Üyeliği durduruldu
    hayal kurmaya devam ediyorum ne yapayım

    amorti bile yok ya

    inşallah yaşlı birisine çıkmamıştır...

    gidiyor gidiyor zengin yaşlı tiplere çıkıyor.
  • 01-01-2013, 15:05:06
    #67
    3 biletime amorti çıkmış, başka da birşey yok.
  • 01-01-2013, 15:16:15
    #68
    hayatımda ılkkez aldım oda mıslıden amortı cıkmıs 10 lıra gerı geldı ve ben hala burdayım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:16:15 -->-> Daha önceki mesaj 15:15:03 --

    Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bilet gerçekten sizinse ve çeyrekse 500bin TL alacaksınız
    2 mılytarlık ıkramıye yokkı en fazla ıkramıye 45 mılyon

    sanrım arkdas 2000 demek ıstemıs oda ceyrekse 500 tl eder ıyı para
  • 01-01-2013, 15:16:52
    #69
    sant9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımda ılkkez aldım oda mıslıden amortı cıkmıs 10 lıra gerı geldı ve ben hala burdayım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:16:15 -->-> Daha önceki mesaj 15:15:03 --


    2 mılytarlık ıkramıye yokkı en fazla ıkramıye 45 mılyon

    sanrım arkdas 2000 demek ıstemıs oda ceyrekse 500 tl eder ıyı para
    2m lik bilet
  • 01-01-2013, 16:30:56
    #70
    banada son 4 rakama göre 150 lira çıkmış çeyrek bilet 37.5 alıcam
  • 01-01-2013, 17:15:18
    #71
    Vay arkadaş bizede amorti çıkmış 15-20 çıksaydı iyi olurdu
  • 01-01-2013, 18:24:46
    #72
    Son 3 rakam çıkmış , nimet abladan almam daha