hayatımda ılkkez aldım oda mıslıden amortı cıkmıs 10 lıra gerı geldı ve ben hala burdayım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:16:15 -->-> Daha önceki mesaj 15:15:03 --

Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bilet gerçekten sizinse ve çeyrekse 500bin TL alacaksınız
2 mılytarlık ıkramıye yokkı en fazla ıkramıye 45 mılyon

sanrım arkdas 2000 demek ıstemıs oda ceyrekse 500 tl eder ıyı para