• 01-01-2013, 02:11:53
    #19
    En büyük ikramiye bugün yaşıyor olmamız
  • 01-01-2013, 02:17:40
    #20
    Millette bayağı hırslı , yatıp uyumuyor kimse, illa bu gece bakacaklar
  • 01-01-2013, 02:20:24
    #21
    ne sunucuymuş yaw arkadaş 10 bin kişi girse çöküyor sözde milli piyango
  • 01-01-2013, 02:21:11
    #22
    Amortisi bile yok
  • 01-01-2013, 02:22:53
    #23
    Konuyu Toplam 30 Üye okuyor. (20 Kayıtlı üye ve 10 Misafir)

    valla 2 tane çeyrek biletim var henüz bakmadım,Zonguldak ve Balıkesir den almıştım demek ki para felan yok Yarın detaylı bakarız kıyıda köşe de belki bişeyler vardır
  • 01-01-2013, 02:24:55
    #24
    Üyeliği durduruldu
    adamların site açılıyor da hala 29.11.2012 sonuçları var. güncellememişler daha
  • 01-01-2013, 02:25:38
    #25
    Ayar çekiyor olmasınlar
  • 01-01-2013, 02:31:41
    #26
    Üyeliği durduruldu
    şimdi hiç acılmıyo site
  • 01-01-2013, 02:37:39
    #27
    https://www.r10.net/off-topic/954624-...down-oldu.html

    Burada söyledigim zaman bazı arkadaşlar inanmamıştı, geçen senede böyle oldu.
    Şimdi tarihe bakabildim en son 29 u gösteriyor.