• 01-01-2013, 10:46:42
    #55
    Ben paralarımı kurtardum 10 bilete son 2 rakam 3-4 tane çıktı, bide amortiler var
  • 01-01-2013, 11:02:28
    #56
    Üyeliği durduruldu
    nimet abla gişesinden aldiklarim ma 80 tl çikmiş 3x
  • 01-01-2013, 11:27:46
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük ikramiye bende sakin olun
    izmir istanbul adana ve muğlaya çıktı.

    iban numarasını yazan ilk 20 kişiye 2000 tl göndericem parayı alır almaz
    şakamı yapıyorsunuz yoksa ciddimisiniz hocam
  • 01-01-2013, 11:46:37
    #58
    Risus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    45 milyonu düşünürken amorti çıkması şaşırtıcı bir durum
    Amorti bile çıkmaması daha şaşırtıcı, emin ol.
  • 01-01-2013, 11:58:25
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 01-01-2013, 11:58:54
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    60tl verdim 6 çeyrek aldım. Sadece 2 tanesine amorti çıktı. Özetle 40tl zarardayım. 45 milyonluk büyük ikramiyeyi 30milyonunu verseler geri kalanını amorti çıkanlara paylaşılsa daha iyi olabilir.
  • 01-01-2013, 12:04:58
    #61
    Üyeliği durduruldu
    5 biletin 4 tanesi çöpe gitti.
  • 01-01-2013, 12:09:24
    #62
    Üyeliği durduruldu
    3449228 biletime 2 milyar isabet etmiş, çeyrek bilet 500 bin mi alacağım ?


    şaka
  • 01-01-2013, 13:14:21
    #63
    Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3449228 biletime 2 milyar isabet etmiş, çeyrek bilet 500 bin mi alacağım ?
    500 TL alacksını güle güle harcayın

    Benim 2 tama amorti 3 çeyreğe toplamda 60 TL çıktı