60tl verdim 6 çeyrek aldım. Sadece 2 tanesine amorti çıktı. Özetle 40tl zarardayım. 45 milyonluk büyük ikramiyeyi 30milyonunu verseler geri kalanını amorti çıkanlara paylaşılsa daha iyi olabilir.