• 31-12-2012, 14:58:50
    #1
    reçete alınca sevk yerine geçiyor. o sevkler için rapor almam gerekiyor mu yoksa özürlü devamsızlık olarak mı sayılıyor?
  • 31-12-2012, 15:07:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam biraz net bir şekilde anlatsanız anlıyamadımda
  • 31-12-2012, 15:25:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Poet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reçete alınca sevk yerine geçiyor. o sevkler için rapor almam gerekiyor mu yoksa özürlü devamsızlık olarak mı sayılıyor?
    Reçete 1 günlük özürlü devamsızlık sayılır.Yani 1 günlük rapor diyebiliriz.
  • 31-12-2012, 15:52:56
    #4
    Hakan30 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reçete 1 günlük özürlü devamsızlık sayılır.Yani 1 günlük rapor diyebiliriz.
    teşekkür ederim hocam.reçeteyi sevk olarak göstermişler de sevk'ler özürlü devamsızlık olarak kalıyor mu yoksa onları rapor yapmam gerekmi.
  • 31-12-2012, 18:20:50
    #5
    Abov konu liseli dolu.