Reçete rapor gerektirir mi
4
●2.001
- 31-12-2012, 15:25:36Üyeliği durdurulduReçete 1 günlük özürlü devamsızlık sayılır.Yani 1 günlük rapor diyebiliriz.Poet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2012, 15:52:56teşekkür ederim hocam.reçeteyi sevk olarak göstermişler de sevk'ler özürlü devamsızlık olarak kalıyor mu yoksa onları rapor yapmam gerekmi.Hakan30 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle