Poet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reçete alınca sevk yerine geçiyor. o sevkler için rapor almam gerekiyor mu yoksa özürlü devamsızlık olarak mı sayılıyor?
Reçete 1 günlük özürlü devamsızlık sayılır.Yani 1 günlük rapor diyebiliriz.