Konu
Reçete rapor gerektirir mi
31-12-2012, 15:25:36
#3
Hakan30
Üyeliği durduruldu
Poet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
reçete alınca sevk yerine geçiyor. o sevkler için rapor almam gerekiyor mu yoksa özürlü devamsızlık olarak mı sayılıyor?
Reçete 1 günlük özürlü devamsızlık sayılır.Yani 1 günlük rapor diyebiliriz.