Konu
Reçete rapor gerektirir mi
31-12-2012, 15:52:56
#4
Poet123
Hakan30 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Reçete 1 günlük özürlü devamsızlık sayılır.Yani 1 günlük rapor diyebiliriz.
teşekkür ederim hocam.reçeteyi sevk olarak göstermişler de sevk'ler özürlü devamsızlık olarak kalıyor mu yoksa onları rapor yapmam gerekmi.