Hakan30 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reçete 1 günlük özürlü devamsızlık sayılır.Yani 1 günlük rapor diyebiliriz.
teşekkür ederim hocam.reçeteyi sevk olarak göstermişler de sevk'ler özürlü devamsızlık olarak kalıyor mu yoksa onları rapor yapmam gerekmi.