Konu
Reçete rapor gerektirir mi
31-12-2012, 14:58:50
#1
Poet123
reçete alınca sevk yerine geçiyor. o sevkler için rapor almam gerekiyor mu yoksa özürlü devamsızlık olarak mı sayılıyor?