• 28-12-2012, 15:52:46
    #1
    merhaba arkadaşlar açacak yeri bulamadım. burası yoğun diye açtım.

    üni netinde çoğu port kapalı. açtıramadık bizzat rektöre söylememize rağmen açamayız dediler. nete yükleniyorlarmış. oysa sıkıntıdan 4-5 gb down yapıyoruz günde .

    bunu aşamadık. proxyfier,hotspot,ultrasurf vs. çare etmiyor. online oyunların hiçbirine erişim yok. bilen varmı yada bi ipucu olan ?
  • 28-12-2012, 19:00:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belirli ip adreslerinde kısıtlama olmuyor. O adresleri bulmanız lazım.
  • 28-12-2012, 20:12:24
    #3
    VPN kullanabilirsiniz. 443 portunda openvpn hizmeti veren bir yerden alırsanız hiç sıkıntı çıkmaz.
  • 28-12-2012, 21:48:05
    #4
    VPN ile problem kalmaz... Ücretli VPN ile daha iyi olur..
  • 28-12-2012, 21:49:12
    #5
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli ip adreslerinde kısıtlama olmuyor. O adresleri bulmanız lazım.
    ip değilde mac adresi ile kayıt yapıyorlar. kayıtsız mac adresine erişim yok. antikor kullanıyorlar. portları açık mac adresinide bulmamız bu sorunu çözmemizden daha zor .

    Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPN kullanabilirsiniz. 443 portunda openvpn hizmeti veren bir yerden alırsanız hiç sıkıntı çıkmaz.
    deneyeceğim inşallah sorun çıkmaz.
  • 28-12-2012, 21:57:33
    #6
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ip değilde mac adresi ile kayıt yapıyorlar. kayıtsız mac adresine erişim yok. antikor kullanıyorlar. portları açık mac adresinide bulmamız bu sorunu çözmemizden daha zor .



    deneyeceğim inşallah sorun çıkmaz.
    bizde de mac adresi ile kayıt yaptılar ama ben yeni laptop aldım sorunsuz bağlanıyorum eduroam'a. yenisini götürüp kaydettirmedim.
  • 29-12-2012, 00:31:23
    #7
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde de mac adresi ile kayıt yaptılar ama ben yeni laptop aldım sorunsuz bağlanıyorum eduroam'a. yenisini götürüp kaydettirmedim.
    yok bende sorun çıkarttı ama benim adaptörün mac adresini kendim vermiştim daha sonra farkettim oto'da değilmiş. yeni adaptör aldım mac adresini ona geçirdim. hatta bi ağ kurup bağlananların mac adreslerini topluyorum. aygıtın mac adresini değiştiriyorum kapalı bir siteye girince adı yazıyor o derece sistemli çalışıyorum :d.
  • 08-11-2013, 20:23:34
    #8
    Sorunu çözebildiniz mi??

    Bir vpn hesabı açarak tüm kısıtlamaları ortadan kaldırabiliriniz, bu konuda size yardımcı olabiliriz,

    https://batihost.com/vpn adresimizden vpn sunucularımızın özelliklerini inceleyebilirsiniz.