merhaba arkadaşlar açacak yeri bulamadım. burası yoğun diye açtım.
üni netinde çoğu port kapalı. açtıramadık bizzat rektöre söylememize rağmen açamayız dediler. nete yükleniyorlarmış. oysa sıkıntıdan 4-5 gb down yapıyoruz günde .
bunu aşamadık. proxyfier,hotspot,ultrasurf vs. çare etmiyor. online oyunların hiçbirine erişim yok. bilen varmı yada bi ipucu olan ?