AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ip değilde mac adresi ile kayıt yapıyorlar. kayıtsız mac adresine erişim yok. antikor kullanıyorlar. portları açık mac adresinide bulmamız bu sorunu çözmemizden daha zor .



deneyeceğim inşallah sorun çıkmaz.
bizde de mac adresi ile kayıt yaptılar ama ben yeni laptop aldım sorunsuz bağlanıyorum eduroam'a. yenisini götürüp kaydettirmedim.