bizde de mac adresi ile kayıt yaptılar ama ben yeni laptop aldım sorunsuz bağlanıyorum eduroam'a. yenisini götürüp kaydettirmedim.
yok bende sorun çıkarttı ama benim adaptörün mac adresini kendim vermiştim daha sonra farkettim oto'da değilmiş. yeni adaptör aldım mac adresini ona geçirdim. hatta bi ağ kurup bağlananların mac adreslerini topluyorum. aygıtın mac adresini değiştiriyorum kapalı bir siteye girince adı yazıyor o derece sistemli çalışıyorum :d.