Sağ elim Sol Elime Göre Çok Soğuk !
12
●14.875
- 24-12-2012, 14:45:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kansizlik deniliyor genelde sogukluk hislerine ama benimde ayaklarim soguk oluyor kislari ozellikle isitmak icin su torbasi filanda koyuyorum. Sabahlari da karin agrisi oluyor her gun araliksiz. Kansizlik yok birde.. El biraz daha iyi gibi
- 24-12-2012, 14:55:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hareketsiz ile ilgilidir. Bilgisayar başında iken sağ el soğuk olabilir. Çünkü sağ el masanın üzerinde olduğundan ve hareketsiz kaldığından kan dolaşımı daha yavaş olabilir. Sol el serbest kaldığı için dolaşım normal ve ısı da normaldir.