kansızlık olsa sağ ele mi vuracak bir tek? ben de tam fareyi kullandığım için diyecektim zaten yazılmış. elektrikli soba, yağlı soba, petek gibi ısıtma varsa, yüksek sıcaklıkta açarsanız anca ısınıyorsunuz. normal seviyedeyse bu yüzden böyle oluyor.