• 24-12-2012, 11:31:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar problemim bu birkaç gündür sağ elim soguk sol elim sıcak nedenini bilmiyorum bir doktora gözüküyüm diyorum . Ne olabilir sizce nedenini ortamım sıcak odamın sıcaklıgı 23 Derece civarında ...
  • 24-12-2012, 11:44:42
    #2
    Kansızlık problemin var mı?
  • 24-12-2012, 11:50:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    jesuslol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kansızlık problemin var mı?
    Sanırım var
  • 24-12-2012, 11:50:34
    #4
    benimde ögle arkdasin dedigi gibi kansızlık vb olabilir
  • 24-12-2012, 12:17:10
    #5
    Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım var
    Eğer halsizlik koşarken tıkanma varsa yüzün solgunsa %90 demir eksikliği anemisi vardır.İlaç kullanırsan geçer.6-7 sürüyor tedavi
  • 24-12-2012, 12:18:52
    #6
    kansızlık vardır benim yazın bile ikisi soğuk : )
  • 24-12-2012, 12:19:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağ el sürekli mausta. Sol el bazen bacakların arasına falan gidebiliyor. Isıtıyor kendini.
    Şu an aynısı bende de var.
  • 24-12-2012, 13:00:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağ el sürekli mausta. Sol el bazen bacakların arasına falan gidebiliyor. Isıtıyor kendini.
    Şu an aynısı bende de var.
    bak buda mantıklı ...
  • 24-12-2012, 13:02:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Benim sag kolum kirilmisti. Lifler damarlar zedelenmisti. Iki kemik birden kirildi. Doktor sag kolun diger koluna gore daha cok usuyebilir demisti.