Kansizlik deniliyor genelde sogukluk hislerine ama benimde ayaklarim soguk oluyor kislari ozellikle isitmak icin su torbasi filanda koyuyorum. Sabahlari da karin agrisi oluyor her gun araliksiz. Kansizlik yok birde.. El biraz daha iyi gibi