• 22-12-2012, 23:22:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yeni yıla sigaradaki vergi %69 oluyormuş, 8 TL olan bir sigara 10.5 TL olacağı kötü haberin kaynağı burada.


    Değmen benim gamlı yaslı gönlüme diyelim bari.
  • 22-12-2012, 23:28:04
    #2
    hayaldi gerçek oldu

    eee ülkemize giren kaçak sigaralar başka nasıl satılabilirki
  • 22-12-2012, 23:40:56
    #3
    hükümet sigaraya yapılan bu zamlarla pkk nın ekmeğine yağ sürüyor.
  • 22-12-2012, 23:43:56
    #4
    Maliye bakanı : ' Eğer bir ülke IMF olan borcunu bitirmek istiyorsa sigaraya zam yapsın ' demişti. Ben öyle hatırlıyorum isterseniz bir araştırın.
  • 22-12-2012, 23:44:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yıl başından itibaren sigaradan alınan ÖTV %65 oranından %69 oranına çıkartılacak. Buda her paketin %31 oranında zamlanması demektir. 8 TL olan paket 10.5 TL olacak. Sigara içen herkes bu kazık zama tepki gösterecek. Aradan 1 gün geçtikten sonra ÖTV biraz düşürülecek, 10.5 TL olan sigara 9 TL olacak. Biz, yani tüm sigara içenler; köpeğin önüne atılmış bir kemik misali bunada şükür deyip alıp içmeye devam edeceğiz..
  • 22-12-2012, 23:44:53
    #6
    Sigaraların hepsini toplayalım bari. Ucuzdan, alalım satarız 10 tllik bir sigarayı 9,5 tlden bizden alırlar. Bizde karımıza bakarız.
  • 22-12-2012, 23:45:06
    #7
    Sizin sağlığınız için yapıyorlar o zamları demeyin öyle şeyler
  • 22-12-2012, 23:48:27
    #8
    8 liralık sigaranın 6,80 TL si vergi daha ne alacaklar yahu.
  • 22-12-2012, 23:49:45
    #9
    Üyeliği durduruldu

    1 kilo adıyaman tütünü isteğe göre kağıt veya filtre, birde demli çay ohh
    yıldıramaz bu zamlar