• 23-12-2012, 00:03:35
    #10
    sigarayı bırakın kurtulun.. ciğerlerinizde temiz bi nefes alsın. zam için destekci değilim ama bırakın kurtulun. hem keseye hem vücuda zarar. dirayet gösterin biraz. ben yapamam diyen zaten yapamaz. iş kafada bitiyor. şu zıkkımın esaretinden kurtulun..
  • 23-12-2012, 00:13:19
    #11
    bu sefer bıraksam bari. Her zamdan sonra daha bi şevkle içmeye başlıyorum, nasıl bir bünye anlamadım.
  • 23-12-2012, 00:20:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigarayı bırakın kurtulun.. ciğerlerinizde temiz bi nefes alsın. zam için destekci değilim ama bırakın kurtulun. hem keseye hem vücuda zarar. dirayet gösterin biraz. ben yapamam diyen zaten yapamaz. iş kafada bitiyor. şu zıkkımın esaretinden kurtulun..
    olay sigarayı bırakmak değil, zam
    sigarayı bıraksak sigara vergisi az diye çaya zam gelir
    ya herru ya merru yani
  • 23-12-2012, 00:21:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bi insanın günde 1 paket sigara içtiğini düşünürsek ayda 300 lira yapar 207 lirası devlete gidiyorsa kaç kişinin içtiğini düşünürseniz vay arkadaş ne borcu varmış bu ülkenin
  • 23-12-2012, 00:59:17
    #14
    bu işler böyle aga.
    bitirmelerini sağlamak senin görevinse ve zam yapma gibi bir seçeneğin varsa bunu yapacaksın.
    yapacaksın ki hem para kazanasın hemde millete olan zaruri görevini tamamlamış olasın...
  • 23-12-2012, 01:04:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işler böyle aga.
    bitirmelerini sağlamak senin görevinse ve zam yapma gibi bir seçeneğin varsa bunu yapacaksın.
    yapacaksın ki hem para kazanasın hemde millete olan zaruri görevini tamamlamış olasın...
    içen her türlü içer , en basitinden kaçak sıgara alır , yarar yerine zarar edilir , pkkya maddi destek verilmiş olur resmen.
  • 23-12-2012, 01:05:11
    #16
    depomu yapsak ne yapsak
  • 23-12-2012, 01:06:21
    #17
    Çok sevindim bu habere (ailemde icen var). Bence birakin kurtulun hem sagliginiza hem cebinize zarar.
  • 23-12-2012, 01:11:27
    #18
    Sigaraya verdiğiniz parayı 30 sene bireysel emekliliğe yatıranlar 30 sene sonra evsiz kalmazlar. Bugün hayatı boyunca bir ev bir araba parasını sigaraya verip bugün devlet bize baksın diyen çok insan var.
    Sigaraya ve alkole yapılan zamları destekliyorum. Atatürkçüyüm ama şu içki yasağının 21 yaş olmasını destekliyorum. Ayrıca sigara zamlarının sigara kullanımına etkisi olmadığını sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
    Özellikle sigaraya vergiden ziyade en az paket başına 1 lira Sosyal Güvenlik katkı payı alınmal bence. Kendini zehirleyen ileride tedavi masrafları için fazladan katkı yapmalı diye düşünüyorum.
    Ayrıca sigaraya zam yapıldı diye PKK'nın ekmeğine yağ sürülecek diyenler, bile bile kaçak sigara alıp PKK'ya yardım eden vatansever arkadaşlar mı acaba?