• 23-12-2012, 02:24:49
    #19
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içen her türlü içer , en basitinden kaçak sıgara alır , yarar yerine zarar edilir , pkkya maddi destek verilmiş olur resmen.
    abi nedir bu pkk'ya destek olayı anlamış değilim. sanki ülkeye tek kaçak sigarayı pkk getiriyor. neden tanesi 1 liradan satabileceği şey için canını tehlikeye atsın ki? tırla geçirse sınırdan anca bişeyler pkk'ya kar bırakır. eroin, kokain gibi daha maliyetlli işleri varken bunları papağan gibi tekrarlamanız yersiz.

    hayır yani hükümeti eleştirecek daha elle tutulur şeyler bulunda, bu muhalefet gerçekten muhalefetmiş diyelim.

    pkk'nın getirdiğini bildiği halde kaçar sigara içenler için şunu söylemek şart: inşşşaallah Tayyip bu merete 30 lira fiyat biçerde, içerken dumanını dışarı vermek bile istemesin içenler!
  • 23-12-2012, 02:55:14
    #20
    Sevindirici haber
  • 23-12-2012, 03:25:49
    #21
    Tek sıkıntımı bunla atıyorum müthiş sıkılan birisiyim sıçtık resmen
  • 23-12-2012, 03:35:00
    #22
    Kesin bırakırım
  • 23-12-2012, 03:51:37
    #23
    Kıbrıs'ta baya uygun fiyata satılıyor (havaalanında freeshop'ta) sigara kullanmıyorum ama Türkiye fiyatı ile artık arasında uçurum olmuştur sanırım.

    Galiba en iyisi tütün üretip, kurutup tüketmek. Yakında içenler başka türlü içemeyecek Aslında içmemek en iyisi, bırakın kurtulun.
  • 23-12-2012, 04:04:27
    #24
    Milleti uyusturucuya yoneltecekler
  • 23-12-2012, 04:28:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milleti uyusturucuya yoneltecekler
    aynen daha ucuza geliyor
  • 23-12-2012, 04:54:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    10 lira olsun bırakırım
  • 23-12-2012, 06:09:46
    #27
    gidertütün içerim birde sarma makinası alırım