Kıbrıs'ta baya uygun fiyata satılıyor (havaalanında freeshop'ta) sigara kullanmıyorum ama Türkiye fiyatı ile artık arasında uçurum olmuştur sanırım.

Galiba en iyisi tütün üretip, kurutup tüketmek. Yakında içenler başka türlü içemeyecek Aslında içmemek en iyisi, bırakın kurtulun.