Yıl başından itibaren sigaradan alınan ÖTV %65 oranından %69 oranına çıkartılacak. Buda her paketin %31 oranında zamlanması demektir. 8 TL olan paket 10.5 TL olacak. Sigara içen herkes bu kazık zama tepki gösterecek. Aradan 1 gün geçtikten sonra ÖTV biraz düşürülecek, 10.5 TL olan sigara 9 TL olacak. Biz, yani tüm sigara içenler; köpeğin önüne atılmış bir kemik misali bunada şükür deyip alıp içmeye devam edeceğiz..