merhaba arkadaşlar
Pazartesi günü başlayan sağlık personeli alımlarına tercih yaptım. 30 tane tercih hakkımı da kullandım eğer memleketim gelirse burada çekilişle 3 kişiye silver üyelik hediye edecem.
Dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar
kpss 2012/5 sağlık personeli alımları
13
●675
- 19-12-2012, 14:26:15
- 19-12-2012, 14:35:04hacım 85 puan ile rahatlıkla gelir ya benimki 72 puanburakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2012, 14:45:45sen heralde lise att ben önlisans tıbbi dokümantasyon kaç senemiz gitti iş için inşallah il olmasa da yakın yerler gelirmuhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2012, 14:48:44evet att yim.. inşallah gelir hocam yaburakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2012, 15:08:29Lise çıkışlılar o puanlarla atanıyorlar. Sonra da ağlıyorlar atanamadım lanet olsun böyle sisteme diyePaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Üniversite okuyanlarda 80-85 alıp sap gibi kalıyorlar. Sağlık bakanlığı iyi çalışıyor çoğu lise çıkışların önünü kesecekler.
85 puan ile gelir inşallah.
adamlar 65 70 le atanıyor ): inş sizinkide olur