• 19-12-2012, 15:10:33
    #10
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise çıkışlılar o puanlarla atanıyorlar. Sonra da ağlıyorlar atanamadım lanet olsun böyle sisteme diye . Üniversite okuyanlarda 80-85 alıp sap gibi kalıyorlar. Sağlık bakanlığı iyi çalışıyor çoğu lise çıkışların önünü kesecekler.
    hocam ihtiyaç var ama sağlık hani diğer şeylere benzemiyor ne kadar fazla eleman olursa o kadar iyidir karşı değilim ama hani onların yaptığını biz yapamazmıyız bizide alsılar 5-6 ay bir kurs versinler filan
  • 19-12-2012, 15:17:28
    #11
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ihtiyaç var ama sağlık hani diğer şeylere benzemiyor ne kadar fazla eleman olursa o kadar iyidir karşı değilim ama hani onların yaptığını biz yapamazmıyız bizide alsılar 5-6 ay bir kurs versinler filan
    Aynısını yaparsın hatta daha fazlasını ama geçti artık öyle bir sistemde olmaz sanırım. Ya liseyi okuyacaktın oda geçmiştir sanırım. Yada çalışıp ünide herhangi bi sağlık bölümü okuyacaksın. Şimdiki aklım olsa süper lise falan nedir ki giderdim sağlık lisesine bitirip işe girerdim. Biz boşa o kadar okuduk. Allahtan sağlık bakanı recep aktağ bu durumu gördüde bu seneden itibaren bazı bölümlerde lise alımını düşürdü.
  • 19-12-2012, 15:23:08
    #12
    hayalimdi att olmak
  • 19-12-2012, 16:14:38
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah hayırlısını nasip etsin ben de talibim üyeliğe
  • 19-12-2012, 16:39:18
    #14
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah hayırlısını nasip etsin ben de talibim üyeliğe
    hele bi sonuçlar açıklansında