PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ihtiyaç var ama sağlık hani diğer şeylere benzemiyor ne kadar fazla eleman olursa o kadar iyidir karşı değilim ama hani onların yaptığını biz yapamazmıyız bizide alsılar 5-6 ay bir kurs versinler filan
Aynısını yaparsın hatta daha fazlasını ama geçti artık öyle bir sistemde olmaz sanırım. Ya liseyi okuyacaktın oda geçmiştir sanırım. Yada çalışıp ünide herhangi bi sağlık bölümü okuyacaksın. Şimdiki aklım olsa süper lise falan nedir ki giderdim sağlık lisesine bitirip işe girerdim. Biz boşa o kadar okuduk. Allahtan sağlık bakanı recep aktağ bu durumu gördüde bu seneden itibaren bazı bölümlerde lise alımını düşürdü.