burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise çıkışlılar o puanlarla atanıyorlar. Sonra da ağlıyorlar atanamadım lanet olsun böyle sisteme diye . Üniversite okuyanlarda 80-85 alıp sap gibi kalıyorlar. Sağlık bakanlığı iyi çalışıyor çoğu lise çıkışların önünü kesecekler.
hocam ihtiyaç var ama sağlık hani diğer şeylere benzemiyor ne kadar fazla eleman olursa o kadar iyidir karşı değilim ama hani onların yaptığını biz yapamazmıyız bizide alsılar 5-6 ay bir kurs versinler filan