burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen heralde lise att ben önlisans tıbbi dokümantasyon kaç senemiz gitti iş için inşallah il olmasa da yakın yerler gelir
evet att yim.. inşallah gelir hocam ya