keşke zamanında sağlık bölümüne gitseydim ya

adamlar 65 70 le atanıyor ): inş sizinkide olur
Lise çıkışlılar o puanlarla atanıyorlar. Sonra da ağlıyorlar atanamadım lanet olsun böyle sisteme diye

. Üniversite okuyanlarda 80-85 alıp sap gibi kalıyorlar. Sağlık bakanlığı iyi çalışıyor çoğu lise çıkışların önünü kesecekler.