PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke zamanında sağlık bölümüne gitseydim ya adamlar 65 70 le atanıyor ): inş sizinkide olur
Lise çıkışlılar o puanlarla atanıyorlar. Sonra da ağlıyorlar atanamadım lanet olsun böyle sisteme diye . Üniversite okuyanlarda 80-85 alıp sap gibi kalıyorlar. Sağlık bakanlığı iyi çalışıyor çoğu lise çıkışların önünü kesecekler.