• 12-12-2012, 15:56:43
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cs'yı nerden baksan 7-8 yıl oynamışımdır şu cfg nedir hala bilmiyorum
    Sen bilmesen de olur la cs yi de bildiğin yok zaten

    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cfgyi napcan hocam ya indir wall hack.

    Eğer para veririm diyorsan sirswaggerın her sxe sürümü için çıkardığı, ss'lerde yakalanmayan sorunsuz hacki var.
    Bunu kullanan YARATIKLAR (geneli ergen oluyor ) yüzünden bıraktım bu oyunu 2 sene önce boş işlerle uğraşacaklarına hilesiz hurdasız oynayıp kendini geliştirmesi her zaman daha iyidir.
  • 12-12-2012, 17:26:07
    #20
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bilmesen de olur la cs yi de bildiğin yok zaten



    Bunu kullanan YARATIKLAR (geneli ergen oluyor ) yüzünden bıraktım bu oyunu 2 sene önce boş işlerle uğraşacaklarına hilesiz hurdasız oynayıp kendini geliştirmesi her zaman daha iyidir.
    Isteyen kullanır isteyen kullanmaz, sonuçta zevk meselesi.
  • 12-12-2012, 20:46:48
    #21
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bilmesen de olur la cs yi de bildiğin yok zaten
    Hadi ulan üç kağıtçı seni benle oynarken hile kullanıyordun dimi
  • 12-12-2012, 21:35:32
    #22
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isteyen kullanır isteyen kullanmaz, sonuçta zevk meselesi.
    Zevk meselesi falan değil dostum yaptıkları bildiğin ş.rfsizlik.Egolarını tatmin etmek için kullanıyorlar. Eskiden bizde oynardık. Ses kasalım,mause kullanma kabiliyetimizi geliştirelim takım olarak maçlar yapalım vsvs. Böyle programlar çıktı oyunun da b.ku çıktı işte.
  • 12-12-2012, 22:15:37
    #23
    config bir nevi ayar gibi birşey. wall hack gibi değil. kullanan kullanıyor malesef.
  • 13-12-2012, 08:26:09
    #24
    Üyeliği durduruldu
    2 yıl önce oynardım baya nurz ve hector cfg vardı o zamanlar baya işe yarıyordu heleki sağlam bi kulaklıgın var ise d2 de b deki adamı alt tünelden falan duymanı saglıyodu nerdeyse biraz abartmıs olabılırım ama baya saglamdı ıkısıde arastırırsan bulabılırsın nette kesın vardır.onun dısında 25k 101 101 gerisi yalan aslında