2 yıl önce oynardım baya nurz ve hector cfg vardı o zamanlar baya işe yarıyordu heleki sağlam bi kulaklıgın var ise d2 de b deki adamı alt tünelden falan duymanı saglıyodu nerdeyse biraz abartmıs olabılırım ama baya saglamdı ıkısıde arastırırsan bulabılırsın nette kesın vardır.onun dısında 25k 101 101 gerisi yalan aslında