Sen bilmesen de olur la cs yi de bildiğin yok zaten
Bunu kullanan
YARATIKLAR (geneli ergen oluyor

) yüzünden bıraktım bu oyunu 2 sene önce boş işlerle uğraşacaklarına hilesiz hurdasız oynayıp kendini geliştirmesi her zaman daha iyidir.
Isteyen kullanır isteyen kullanmaz, sonuçta zevk meselesi.