LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isteyen kullanır isteyen kullanmaz, sonuçta zevk meselesi.
Zevk meselesi falan değil dostum yaptıkları bildiğin ş.rfsizlik.Egolarını tatmin etmek için kullanıyorlar. Eskiden bizde oynardık. Ses kasalım,mause kullanma kabiliyetimizi geliştirelim takım olarak maçlar yapalım vsvs. Böyle programlar çıktı oyunun da b.ku çıktı işte.