Bir oyunu arkadaşıma verebilmem için flash disk'e atmam lazım.
15.GB boyutu. Ben bunu sıkıştırıp partlara nasıl bölerim?
Bölmeyi buldum. Peki sıkıştırılınca 8 gb flash'a sığar mı?
Dosya sıkıştırma hakkında
9
●670
- 09-12-2012, 16:59:53Benmi yanlış anladım sizmi yanlış anladınız rarı açın ilk önce dosyaları rardan çıkartın çıkan dosyaların hepsini seçin sağ tık la arşive ekleye basın sol alt köşede ciltlere böl yazıyor orayı 8gb yapın tamam işye bunun neresi imkansız
- 09-12-2012, 22:26:34http://www.gezginler.net/indir/winuha.html
bir sürü oyun sitesi bunu kullanıyordu bir dene - 10-12-2012, 01:03:30Arkadaş sanırım onu halletmiş, amacı 15 GB'lık veriyi sıkıştırıp 8 GB'lık diske atmak, yanlış anlamadıysam.Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2012, 01:30:18nasıl partlara bölerim demiş.LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2012, 13:43:11Bölmeyi buldum. Peki sıkıştırılınca 8 gb flash'a sığar mı? da demiş.Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
