Dosya sıkıştırma hakkında - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dosya sıkıştırma hakkında
9
●
670
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dosya sıkıştırma hakkında
1
2
14-12-2012, 14:50:44
#10
Chile_Mix
Kusura bakmayın konuya bakmaya zamanım olmadı bu hafta.
Bölmeyi buldum ancak 8 gb 'a sığdıramadım. Gerek kalmadı. Yardımlarınız için yinede teşekkürler.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler