Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benmi yanlış anladım sizmi yanlış anladınız rarı açın ilk önce dosyaları rardan çıkartın çıkan dosyaların hepsini seçin sağ tık la arşive ekleye basın sol alt köşede ciltlere böl yazıyor orayı 8gb yapın tamam işye bunun neresi imkansız
Arkadaş sanırım onu halletmiş, amacı 15 GB'lık veriyi sıkıştırıp 8 GB'lık diske atmak, yanlış anlamadıysam.