Konu
Dosya sıkıştırma hakkında
10-12-2012, 00:19:19
#6
Muhendis
Sıkıştırmadan partlara ayırmak isterseniz
HJSplit
'i öneririm.
WinRAR'la şöyle sıkıştırıp partlara bölebilirsiniz. Ama yaklaşık %50'lik bir sıkıştırma olmaz.