• 22-11-2012, 21:55:56
    #1
    Arkdaşlar 28 yaşındayım 10 15 yıl önce akciğerimden kist ameliyatı geçirdim ve sırtımda 30 dikiş izi var estetik dikiş yapıldı ama gene gözle rahatlıkla görülüyor yaklaşık 15 18 cm uzunlugunda sırtımın sağ üstten sol akcigerime kadar uzanan bir iz. Şu anda bir sorun teşkil etmiyor fakat askerlikte bu ne olur muaynede felan? Ameliyat izi ne olur muaflık durumu var mı veya eğitim göremez raporu felan verilir mi ?
  • 11-09-2015, 14:31:54
    #2
    Biraz hortlatayım
  • 11-09-2015, 14:49:25
    #3
    Benim görüşüm askerlik yaparsın ancak komando birliğine düşersen heyette komando olamaz raporu alırsın. Genel askerliğine engel olacak bir durum yok bence.
  • 11-09-2015, 14:53:21
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    crytek hocamın dediği gibi askere alırlar büyük olasılık ama komando olamaz raporu alırsın düşeceğin birlik ona göre belirlenir.
  • 11-09-2015, 15:02:51
    #5
    Askerlikten muaf olmak için, askeri hastanede muayene olmanız gerekiyor. Duruma göre yüksek ihtimalle yatış da veriyorlar. Tüm tetkiklerinizi yapıyorlar. Malesef sizin durumunuzun muaf olmayı gerektirecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.
  • 11-09-2015, 15:04:36
    #6
    Geçen kardeşimin bir arkadaşı da benim ameliyatın aynısından geçirmiş zamanında, onun raporunda akciğerden parça alındı diye yazmadığı için muaf olamamış. Eğer ki yazsaymış muaf olacakmış. Benim raporlarım şu anda kayıp ankara ibni sina hast olmuştum orası ile görüştüm. Benden parça alındı diye raporumda babam yazıyordu diyor.. Hastane Gelin arşivden çıkartırız gibi şeyler söylendi.. Bu durumdan dolayı belki duyan eden bilen varsa diye sordum sizler. @SerhattB; @crytek;
  • 11-09-2015, 15:47:15
    #7
    askerde arkadaşımın biri cigerden ameliyat oldu. kist alındı. 1ay evde yattı. sonra geldi devam etti. spora da herşeye de katıldı.
  • 11-09-2015, 16:03:58
    #8
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen kardeşimin bir arkadaşı da benim ameliyatın aynısından geçirmiş zamanında, onun raporunda akciğerden parça alındı diye yazmadığı için muaf olamamış. Eğer ki yazsaymış muaf olacakmış. Benim raporlarım şu anda kayıp ankara ibni sina hast olmuştum orası ile görüştüm. Benden parça alındı diye raporumda babam yazıyordu diyor.. Hastane Gelin arşivden çıkartırız gibi şeyler söylendi.. Bu durumdan dolayı belki duyan eden bilen varsa diye sordum sizler. @SerhattB; @crytek;
    Hocam artık eskisi gibi çürük vermiyorlar. Benim sağ ayak baş parmağımın yanında kemik çıkıntısı vardı bot giymekte zorlanıyordum. Beni ameliyat etmediler. Sebebini sordum dediler bu ameliyatı yaparsak çürük olursun. O yüzden teskerene 1 ay kala gel ameliyat edelim seni direk eve gidersin diye. Ben de hiç ameliyat olmadan tamamladım geldim. Umarım siz dilediğiniz sonuca ulaşırsınız.
  • 11-09-2015, 19:01:22
    #9
    crytek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam artık eskisi gibi çürük vermiyorlar. Benim sağ ayak baş parmağımın yanında kemik çıkıntısı vardı bot giymekte zorlanıyordum. Beni ameliyat etmediler. Sebebini sordum dediler bu ameliyatı yaparsak çürük olursun. O yüzden teskerene 1 ay kala gel ameliyat edelim seni direk eve gidersin diye. Ben de hiç ameliyat olmadan tamamladım geldim. Umarım siz dilediğiniz sonuca ulaşırsınız.
    Valla ben şeker hastasıyım, bana savaşta askerlik yapar kağıdı verdiler Gerçekten çok zor artık muaf kağıdı almak.