Geçen kardeşimin bir arkadaşı da benim ameliyatın aynısından geçirmiş zamanında, onun raporunda akciğerden parça alındı diye yazmadığı için muaf olamamış. Eğer ki yazsaymış muaf olacakmış. Benim raporlarım şu anda kayıp ankara ibni sina hast olmuştum orası ile görüştüm. Benden parça alındı diye raporumda babam yazıyordu diyor.. Hastane Gelin arşivden çıkartırız gibi şeyler söylendi.. Bu durumdan dolayı belki duyan eden bilen varsa diye sordum sizler.
@SerhattB;
@crytek;
Hocam artık eskisi gibi çürük vermiyorlar. Benim sağ ayak baş parmağımın yanında kemik çıkıntısı vardı bot giymekte zorlanıyordum. Beni ameliyat etmediler. Sebebini sordum dediler bu ameliyatı yaparsak çürük olursun. O yüzden teskerene 1 ay kala gel ameliyat edelim seni direk eve gidersin diye. Ben de hiç ameliyat olmadan tamamladım geldim. Umarım siz dilediğiniz sonuca ulaşırsınız.