crytek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam artık eskisi gibi çürük vermiyorlar. Benim sağ ayak baş parmağımın yanında kemik çıkıntısı vardı bot giymekte zorlanıyordum. Beni ameliyat etmediler. Sebebini sordum dediler bu ameliyatı yaparsak çürük olursun. O yüzden teskerene 1 ay kala gel ameliyat edelim seni direk eve gidersin diye. Ben de hiç ameliyat olmadan tamamladım geldim. Umarım siz dilediğiniz sonuca ulaşırsınız.
Valla ben şeker hastasıyım, bana savaşta askerlik yapar kağıdı verdiler Gerçekten çok zor artık muaf kağıdı almak.