• 12-09-2015, 08:39:38
    #10
    En temizi raporları bulduktan sonra GATA ya gidip göstermek.. Teşekkür ederim
  • 12-09-2015, 09:30:57
    #11
    Kısa süre önce konuyu yeğenim için araştırmıştım.
    Akciğerden bir parça alınmış olması ve bu işlemin akciğer performansını düşürmüşolması durumunda çürük veriyorlar. Bunun dışında en fazla komanda olamayacağınız yolunda bir rapor alırsınız.
  • 12-09-2015, 09:47:09
    #12
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa süre önce konuyu yeğenim için araştırmıştım.
    Akciğerden bir parça alınmış olması ve bu işlemin akciğer performansını düşürmüşolması durumunda çürük veriyorlar. Bunun dışında en fazla komanda olamayacağınız yolunda bir rapor alırsınız.

    Rapora bakılıp parça alınıp alınılmadığına bakılıyormuş diye biliyorum. Netten araştırdım fakat bu sorunla karşılaşan pek kişi bulamadım. Fakat sanırım çürük çıkar çünkü sırt bölgemde 20 cme yakın 30 dikiş izi var ayrıca sağ böbrek üstüme de 2 adet elimde cam fanus ile 1 ay hastanede gezmiştim o fanusun giriş yerleri de var.. Sizin yiğenin durumu ve nedir ?
  • 12-09-2015, 09:49:25
    #13
    Hocam izle olmuyor. Ameliyat ile ilgili epikriz raporuna göre inceleme ve muayene yapılıp sonra da gerek görülürse heyet olarak karar veriliyor.

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rapora bakılıp parça alınıp alınılmadığına bakılıyormuş diye biliyorum. Netten araştırdım fakat bu sorunla karşılaşan pek kişi bulamadım. Fakat sanırım çürük çıkar çünkü sırt bölgemde 20 cme yakın 30 dikiş izi var ayrıca sağ böbrek üstüme de 2 adet elimde cam fanus ile 1 ay hastanede gezmiştim o fanusun giriş yerleri de var.. Sizin yiğenin durumu ve nedir ?
  • 12-09-2015, 10:12:09
    #14
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam izle olmuyor. Ameliyat ile ilgili epikriz raporuna göre inceleme ve muayene yapılıp sonra da gerek görülürse heyet olarak karar veriliyor.
    Anladım hocam hayırlısı olsun bakalım elverişsizlik isteğim yok gözümüzde asla ama eğer olmama gibi bir durum var ise olmamasını isterim.
  • 12-09-2015, 10:14:02
    #15
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam hayırlısı olsun bakalım elverişsizlik isteğim yok gözümüzde asla ama eğer olmama gibi bir durum var ise olmamasını isterim.
    Önemli olan hakkaniyet e uygun olarak bir işlem olması bence de.
    Hayırlısı olsun hocam....
  • 12-09-2015, 11:21:13
    #16
    Çürük almanız için kronik hastalığınız olması gerek , farklı hallerdede çürük alabilirsiniz detaylara girmiyorum , ama iyileşmiş veya iyileşecek bir hastalığınız olsa bile askere alınırsınız .

    Ben çürük aldım ama bendeki sorun kronik ve iyileşmesi imkansız .