mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam hayırlısı olsun bakalım elverişsizlik isteğim yok gözümüzde asla ama eğer olmama gibi bir durum var ise olmamasını isterim.
Önemli olan hakkaniyet e uygun olarak bir işlem olması bence de.
Hayırlısı olsun hocam....