ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa süre önce konuyu yeğenim için araştırmıştım.
Akciğerden bir parça alınmış olması ve bu işlemin akciğer performansını düşürmüşolması durumunda çürük veriyorlar. Bunun dışında en fazla komanda olamayacağınız yolunda bir rapor alırsınız.

Rapora bakılıp parça alınıp alınılmadığına bakılıyormuş diye biliyorum. Netten araştırdım fakat bu sorunla karşılaşan pek kişi bulamadım. Fakat sanırım çürük çıkar çünkü sırt bölgemde 20 cme yakın 30 dikiş izi var ayrıca sağ böbrek üstüme de 2 adet elimde cam fanus ile 1 ay hastanede gezmiştim o fanusun giriş yerleri de var.. Sizin yiğenin durumu ve nedir ?