Okuduğum Bölüm Hakkında Çok Kararsızım
13
●820
- 20-11-2012, 19:31:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sanayi dedim ya işte inş oluyorDelta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2012, 20:02:18Ucundan bende yerimi alayım.Bende tekstil mühendisliği kazandım şimdi tekrar hazırlanmayı planlıyorum sınavı kazanamazsam devam etcem.İş olanakları için hoca dışarda sürüsü ile var diyor fakat kendi işinizi kurmalısınız falan filan yok sanayi bak. destek veriyor falan diyerek mesleği sevdirmeye çalışıyor.Eğer problem teşkil etmiyecekse bu meslek hakkında bilgisi olup paylaşmaktan çekinmezseniz sevinirim.Bu meslekleri genellememek gerekir.Örneğin ülkemiz tekstilde büyük ihracatçı ve iş kolay tarzı daha detaylı bilgiler arıyorum.
- 20-11-2012, 20:07:00bi tanıdığım deniz ulaştırma ve işletme müh. mezun oldu şuan 1000 tl maaşı zor alıyorAcreBaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle