AcreBaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deniz ulaştırma ve gemi inşaatı harika bölümlerdir bana kalırsa.İşsiz kalmayacağından ben eminim yani.
bi tanıdığım deniz ulaştırma ve işletme müh. mezun oldu şuan 1000 tl maaşı zor alıyor