Konu
Okuduğum Bölüm Hakkında Çok Kararsızım
20-11-2012, 20:07:00
#14
S7V7N
AcreBaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deniz ulaştırma ve gemi inşaatı harika bölümlerdir bana kalırsa.İşsiz kalmayacağından ben eminim yani.
bi tanıdığım deniz ulaştırma ve işletme müh. mezun oldu şuan 1000 tl maaşı zor alıyor